زیباترین محدودیت دنیا

زیباترین محدودیت دنیا

من یک دخترم !دستانم بالین کودک فردایم خواهد شد بی حرمتش نخواهم کرد
زیباترین محدودیت دنیا

زیباترین محدودیت دنیا

من یک دخترم !دستانم بالین کودک فردایم خواهد شد بی حرمتش نخواهم کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدای مهربون

سلام این اولین پستمه بعد از ماه ها

چه قد دلم تنگ شده بود واسه نوشتن

الان که باز دارم می نویسم بیشتر می فهم که چه قد با نوشتن آروم می شدم

قبلا با همین  ادرس و همین موضوع و همین قالب و...بلاگفا می نوشتم

که همون طور که می دونید بلاگفا ریخت به هم

بلاگفا  ریخت به هم منم ریخته ام به هم

دیگه ننوشتم

اینم آدرسش

زیباترین محدودیت دنیا www.parvaz24434.blogfa.com

واسه وبلاگم سه سال زحمت کشیده بودم 

حیف شد یه دفعه ای این اتفاق افتاد

وبلاگم بود که با افکار ام قد کشید

ولی هر چی بود از این بمبی که دشمن واسمون فرستاد چه استفاده هایی که نکردم

خیلی از اعتقادات کوچیک و درشتم ذره ذره رشد کردن

و چه قد الان با زیبایی چادری که واسم به ارمغان مونده آرومم ،؛آروم  آروم

,وقتی دیگه خبری از وبلاگم نبود فهمیدم گاهی وقتا ام باید تنها ایستاد تا مطمئن شد که هنوز ام می تونیم...

الان بیشتر از هر وقتی مهربونی و همراهی خدا رو حس می کنم

الانه که حس می کنم از رگ گردن نزدیک تر یعنی چی..؟//؟؟

یعنی بنده ی من هواتا  دارم نکنه که یه وقت یادت بره یکی هست که عاشقته

خدا گوید تو ای زیبا تر از خورشید والایم

تو ای والا ترین مهمان دنیایم

بدان آغوش من باز است

شروع کن یک قدم با تو...

تمام گام های مانده اش با من ..


و من عجیب به آغوش خدایم خو کرده ام

چه قد عجیبیم ما ادم ها  مهربونی  و گذشت و صبر وبزرگی خدا رو تو زندگی می بینیم ولی ...

افسوس که اونی نیستیم که باید باشیم  در مقابل خدای مهربونمون

من به عنوان یه دختر محبت خدا خیلی بیشتر حس می کنم

خدا تو وجود ما دخترا زیبای قرار داده

و واسه حفظ این زیبایی و عفاف بهترین پوشش رو متعلق به ما دونسته

خدا نخواسته گل بهشتیش تو زمونه ای که گرگ زیاد داره آسیبی ببینه

خدا نخواسته چشمای هرزه سرچشمه ی ارامشش  رو آزار بدن

چه قد خدا ما ادم ها رو دوس داره

من هر روز بیشتر از دیروز عاشق چادرم می شم

چند سال پیش که خونه عمو امیر بودیم سمیه می گفت یه لحضه ام بدون چادر نمی تونم زندگی کنم نفهمیدم چی گفت

اون موقع ام چادر داشتم ولی نمی دونستم واسه چی باید بپوشمش

الان خیلی خوب سمیه رو درک می کنم خیلی...

دل کندن از چادرم واسه ام غیر ممکنه

دل کندن اگر کار آسانی بود

فرهاد  به جای بیستون دل می کند

خدایا شکرت به خاطر عشقت ،به خاطر همراهیت،به خاطر این هدیه با ارزشی که به ما دخترا دادی


الان بعد مدت ها می خوام بازم از خدای نزدیک تر از گردن و پوشش بهترین و عزیز ترین بانوی عالم بنویسم

ان شاالله


عکس و تصویر

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 19:57 http://www.chadoori.blogfa.com

عه ... سلاممم ... خوبی ؟؟
نبودی این چند وقت !!!
وب منم چهار سالش بود ... سه سالش پرید ...
ولی من ناامید نشدم
باز شروع کردم
بلاگفارم بااون اذیت کردناش کردم تو دیوار
چند ماه بعدشم باز خراب شد و یه ماه وبم پرید
ولی من دیگه پوست کلفت شدم اینا چیزی نیس

+نزدیکیت با خدات مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.