زیباترین محدودیت دنیا

زیباترین محدودیت دنیا

من یک دخترم !دستانم بالین کودک فردایم خواهد شد بی حرمتش نخواهم کرد
زیباترین محدودیت دنیا

زیباترین محدودیت دنیا

من یک دخترم !دستانم بالین کودک فردایم خواهد شد بی حرمتش نخواهم کرد

خدا رو شکر که املم

عکس و تصویر اصلا خدایا شکرت که اُمل شدم ... وقتی تو تاکسی سوار شدم دیدم یه نامحرم ...

اصلا خدایا شکرت که اُمل شدم ...

وقتی تو تاکسی سوار شدم دیدم یه نامحرم کنارم نشسته ،

خودم رو جمع کردم ،

بهم گفت : اُمل !!

وقتی موقع اذان رفتم مسجد دانشگاه ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی چادر سرم گذاشتم تا کمتر جلب توجه کنم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی با عشوه و ناز با نا محرم حرف نزدم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی عکس بدون حجاب و برهنه ی خودمو

توی فیس بوک برای کوبیدن لایک های پر از هوس نذاشتم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی زنگ گوشیم بوی پیراهن یوسفه ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی پای ثابت بچه های هیئت شدم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی موقع حرف زدن با نامحرم سرم پایین بود ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی در جواب رابطه دوستی پسر ترم بالایی گفتم : نه ،

بهم گفت : اُمل !!

وقتی نخواستم پشت سر دختر مردم راه برم و مزاحمش بشم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی پشت رهبرم حرف زدن ، رگ غیرتم بالا زد ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی بهترین کتاب رمانم شد “دا” ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی گفتم توی خونمون ماهواره نداریم

چون عقیدم اینه که ماهواره دقیقا همون غارت فرهنگیه ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی بزرگترین آرزوم شد ” شهادت ” ،

بهم گفتن : اُمل !!

تازه فهمیدم این روزها هر کی از کنارم رد میشه ، چرا به من میگه : اُمل ؟!

اصلا خدایا شکرت که شدم اُمل

در روزگاری که هرچیز غیر از آُمل بودن بوی کفر و فساد میده …

نظرات 3 + ارسال نظر
Reyhaneh جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 19:56 http://hejabzahra94.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدید
واقعا مطالبتان عالی بود

هـِבیـــﮧ الساداتـــ چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 22:41

خدایا شکرت

دُختــَرِماهـ :) پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 21:08 http://indigotic.blogfa.com

سلام
چ ِ وبــ قشنگی داری :)
خوشحال میشم سر بزنی :**

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.